jejari ku menari lagi...

Alhamdulillah...Hanya padaMU ya ALLAH ku merafakkan setinggi kesyukuran diatas segala limpah rahmatMU.
Selesai juga setelah 4 jam suami achik menjalani pembedahan(OT).Harapanku moga abang cepat sembuh.Kuatkan semangat menempuh mehnah ILLAHI.
Sekarang suami achik ditempatkan di ICU.Bagi memberi lebih perhatian.Rupanya apandiknya sudah pecah.Diikuti ususnya juga turut kesakitan.Patutlah kuat sangat sakitnya.Masih lagi achik ingat kejadian semalam.Suami achik bergulingan menahan sakit yang teramat sangat.Bukan achik aja yang mengalir air mata rupanya ada juga jiran achik yang tak mampu melihat kesakitannya.Hanya nama ALLAH meniti dibibirnya menahan azab kesakitan.

Achik masih lagi disini,di banggunan batu ini...menanti dengan penuh pengharapan moga tiada lagi sebarang masalah.Beginilah resam alam rumahtangga.Susah senang dilalui bersama.Tak tega rasanya meninggalkan suami yang ketika ini masih didalam kesakitan.
Buat DR,nurse2,kak jenah,abg leman,dayang,abg musli,nana dan us Najah,Sarjan Daud,Kak siti,Kop.zali terima kasih banyak2 atas keperihatinan kalian.


Dan padaMU ya ALLAH ku beserah segalanya.Dan aku tahu ujian ini hanyalah sekadar menguji keimanan kami.HambaMU mengucapkan kesyukuran diatas segala kasih sayangMU