bertambah lagi...

Wahhh!dah 2011...adoi dah lama dah menapak dibumi Illahi ni..tapi still tak puas lagi.ada lagi yang harus aku cari gali...
Tahun 2010 meninggalkan aku dengan satu lagi memori.aper yer?hehehe memori menjadi mama kepada
dua orang cahayamata yang soleh dan solehah..insyaallah..amin ya rabb....
masih ada lagi impianku...semoga Allah memanjangkan umur ku....kerana masih ada lagi yang perlu aku terokai.....
tahun bertambah tua..tahun yang tambah tua @ aku yang makin tua.hahaha dua2 tambah tua.kalau tahun tak tua macam mana aku boleh tua.wahhhh dah penggang angka 3 tahun ni.adoi la..umur makin singkat. banyak lagi yang harus aku perbaiki.moga esok bila aku bertemu Illahi taklah aku mengadapnya dalam keadaan cacat!insyaallah...
tahun 2011...moga tahun ni dan tahun seterusnya terus memberi kebahagiaan dalam hidupku,suamiku,ayah dan umi,adik beradik dan anak2ku....moga terus memberi kejayaan kepada kita sebagai mukmin sejati... insyaallah
Ya Allah panjangkan umur kami..satukan hati2 kami..naungi kami dalam rahmat dan redhoMU