Langkah Pertama...ewah~ewah

Si kecik molek mama sudah mula memanjat la.Minggu lepas lagi adik mula menunjukkan aksi.Cuma mama tak sempat nak snap foto.Teruja tul tengok adik belajar memahirkan diri.Mula2 teketar2,adik nak stabilkan badan...Mama memang cuak mula2 tu.yer la takut jatuh jer.Kang sakit lak.Tambahan sejak akhir2 ni adik kerap boleh sakit.Degup degap kepala tu terantuk.Tapi betul kata orang bijak pandai..."Kejayaan itu tak mudah.Ia datang dengan ribuan kesakitan"
sekarang bila dah pandai sikit mula la tunjukkan belang.Tak berenti2 memanjat....pastu lagak sikit. Lepaskan tangan lak...sambil nak pusingkan badan..hah apa lagi..tak ker meraung boleh sakit pula...
anak oh anak...kejap jer kalian membesar..tak puas rasanya mama jaga kalian time baby....









2 comments:

ummu said...

assalamualaikum
alahai comeinya anakanda yang seorang ni,dah pandai melangkah ya sayang

Kakzakie said...

Kakak pun suka melihat anak-anak baru nak belajar jalan. Macam-macam cara. Macam berat je nak angkat punggong. Cutelah....