Ufairah Amnie

Diari 3rd yang jarang mama update...baik dr dalam kandungan dan sekarang dah pun berusia 7bulan.hehehe..sian anjer mama nih.tp nak buat camner faktor semasa yang tak mengizin mama nak singgah diruang diari anak2 mama nih.....xper,xdapat nak simpan disini..tetap tersimpan  rapi dimemori mama.setiap detik...setiap masa....bersama anak2 mama,garapan kisah tetap yang terindah.
sayang anak2 mama....
pic adik dari usia 4bulan
 
Rasa baru jer lagi....aktiviti sekarang dah pandai meniti.nak panjat tu yang tak tahan...sampaikan terpaksa baba letak sofa diluar.kalau tetamu datang deorang pun malas nak masuk umah.hahahaha. semua pakat nak duduk luar ja...bab gigi..adik lewat sikit dari abang dan kakak.masih xder gigi lagi.tapi xper mama tak risau pun....xsemua samakan.....?berat adik sejak dah xberapa buleh dok diam ni...xbanyak sangat yang naik.malah kadang2 leh turun berat tu dik terlampau aktif.cukup susah nak tido sekrang nih...asyik nak main.nak menjelajah....hehehe....cayang dia....doa mama mg anak2 soleh n solehah mama sentisa dalam naungan kesejahteraan dari Illahi....ameen ya rabb....

3 comments:

Marlina Mohtar said...

alololo....comeynya dia =)

amer akat said...

Hi.. aslkum.. bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

cik kumbang said...

comelnyee especially yg 3m tu hehe