Tatabahasa!!!

Hehehe...mood ngada2 nak tulis blog.Baru2 nih ada sorang teman se"maya" mama ditegur tentang tatabahasa.hekhekhek...biasalah tulis blog "personal" nih...mcm2la bentuk grammarnya..ada gaya indon,gaya melayu kuno...gaya melayu canggih...gaya rojak pun ada....ikut hati jer.tapi bukan itu bermakna kebanyakkan blogger tak sayang bahasa ibunda.cuma yerla sekadar kalam peribadi..ikut faham n blh baca sudah la...lainlah kalau blog biz ker aper ker...nak la tatabahasa semaksima standartnya.maaf la pada cikgu2 bahasa sekelian...mama minta maaf siap2...takut "miss anon" meh wat komentar tak rasmi kat sini lak..maaf byk2 k...blog mama nih tak penting sangat untuk menjaga etika bahasa...takder pemeriksa markah nak datang menjengah sini.hehehe.

6 comments:

ummu muhammad said...

hahahaaaaa...nk gelak tak boleh dengar suare kat sini...hahahaa..

Cik anon berkate-kate:
OH, TIDAK MENGAPA. HARI INI SAYA BAGI PELEPASAN UNTUK MENULIS BAHASA YANG PELBAGAI TETAPI INGAT! JANGAN LUPAI BAHASA IBUNDA KITA. CINTAILAH BAHASA KEBANGSAAN KITA!

hAHAHAHA...terbaik!!

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

amboi gelak sakan ummu yer...
kepada miss anon "tq cik anon.bg keizinan pada kami smua.ingat juga!kami bukan nak rosak kan bahasa yer."hahahahaha.

Princess Solehah said...

rasanya cik anon sangat femes sekarang ni :) agak2 cik anon baca tak komen kita semua ni? teringin nak berkenalan dgn cik anon....setakat ni cik anon blm ziarah TM lagi :)

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

TM....takpa2 tak lama miss anon dtg yer.berlapang dada nampaknya mak nenon yer menanti hdirnya miss anon.mama pun nanti gak.tu yg minta maaf siap2.hehehehe.

wardah said...

hehe..cik anon..teringin la nk berkenalan..=)

Princess Solehah said...

tak apa...kita berlapang dada sebab tetamu nak datang :) kena raikan tetamu sbb datangnya membawa rahmat utk tuan rumah