izinkan aku menangis...





Ntahlah tiba-tiba aku terasa nak nangis.nak
nangis sepuas-puasnya.Fikiran yang serabut membuatkan tubir mataku sentiasa digenangi air.Buat seketika aku ingin bermunajat sepuasnya.mencari kembali keyakinan diri.Ah...mengapa aku harus tewas dengan ujian Illahi yang besifat sementara ini.Lagipun aku cukup tahu dan aku yakin ujian ILLAHI hanya sekadar kemampuanku.



Ya Allah bukan aku tak redha dengan segala pemberian ujianmu.Tapi aku insan lemah Ya ALLAH.Kekadang ujian itu terasa cukup berat.Apapun aku akan laluinya dengan penuh keikhlasan. Ya Allah bimbinglah aku.Utuhkan kesabaranku....
Buat sekian kalinya air mata ini masih bersisa mengalir dipipiku.Dan aku ingin terus menangis melepas segala lelah kerana aku ingin membina kembali keyakinan diri.Segala sisa kesabaran yang tergoyah ingin aku satukan kembali menjadi perisai dari ketewasan nafsu.....