< Assalamualaikum >

Lama tak jengah disini....24jam yang dianugerahkan tetap tak meruangkan untuk bersantai dialam maya.Apapun harapan mama moga sahabat2 blogger mama sihat2 selalu.Syukran...tq..n terima kasih pada yang sudi kol tanya mama....kemana menghilang?hehehehe...mama hilang dalam kesibukkan tanpa jadual.....
Tambah dengan keadaan yang bertambah menyarat.kalutnya jadi tak bertempat.Melayan 2permata hati sehari2 aduh sibuk ngalah wakil rakyat.lepas aunie kena demam campak hari tu,mama sibuk pindah umah,2minggu lepas tu balik kampung sebulan lamanya,balik sini sambung balik kemas umah,pastu itu ini...itu ini...sedar2 dah berbulan tak berkesempatan melayan ruang ini...membaca sudut2 indah blog teman2 semua.
Hari nih,masuk 31weeks.Dah tak larat nak bawa perut.semua dah start sakit2.Baba suh kurangkan aktiviti.bawa2 berehat pulak.kaki mama pun dah membengkak.kebetulan puteri mama beradu nih,so bolehlah bersantai kejap.
Puteri Ulfah Aunie yang banyak karenah...kemanjaan yang semakin menjadi2.....ketara betul sekarang nih.Baba pun dah pandai ditolak ketepi.semuanya nak dengan mama hatta nak masukkan botol dalam mulut.Dulu mama dan baba leh kongsi tugas untuk mengurus siputeri techik nih,sekarang jangan haraplah....semuanya mama.hehehehe sian bakal "kakak" nih yer.nak bermanja sepuasnya dengan mama.apapun mama tetap bahagia biarpun seribu karenah tercipta......

4 comments:

Ummu Muhammad said...

wahhh lamenye mama menghilang..mudah2an dipermudahkan ye kalahiran ke3 ni ;)

~MAWAR~ said...

betul..rasa sunyi pulak xde akak..selalu ada je post2 terbaru yang segar untuk dibaca..sedar2 dh 31weeks usia kndungan akak ye? semoga sihat selalu..dan dipermudahkan..ameen..

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

syukran ummu muhammad....mood pregnant.faham2 jerlah...lgpun tak terbahagi masa yg ada nih.....doakan mama sll yer....

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

syukran ummu mawar....masa mmg ligat sgt beputar.akk sndiri tak terasa,tup2 dh 31w.apatah lg prgnnt kali nih Allah mudahkan sgt2.insyaallah moga Allah permudahkan sglanya kelak.ameen