Aunie oh aunie...

Seminggu berlalu..aunie masih macam ni.Panas,sejuk,panas,sejuk dan panas lagi.Sampai bila ni dik?Dah macam2 mama dan baba ikhtiarkan.Tapi adik still gini gak..nangis..main..nangis..main dan nangis lagi...bagitahu la sayang.mama dan baba tak tahu dimana kesakitanmu.Yang pasti hati mama baba,sakit sangat2 tiap kali adik nangis dan meronta.Bila adik main dan ketawa,hati kami kembali tenang.Kalau boleh biarlah sentiasa begini..tapi sayang,semua tu tak lama..dan adik pasti menangis lagi dan lagi.Aduh!peritnya sayang.Ya Allah..kami ibu baba yang lemah..yang tak mampu menyembuhkan anak2.cuma kami hanya berusaha..dan terus berusaha moga anak2 ini sembuh serta sihat selalu.Tolong la Ya Allah bantu kami ni..berikan afiat pada anak2 kami..



cepat sembuh sayangku..mama,baba dan abang nak tengok adik senyum..senyum dan terus senyum.
-
-
-
-
-

senyum gatai cam ni selalu pun takpa..mama windu.windu.windu cgt2.

4 comments:

Ibu Qistina said...

Acik doakan Aunie cepat sembuh ye..buat mama & baba Aunie sabar & doa itu senjata utama kita sbg umatNya..

Amiizaa2001 said...

mama, auni dah sihat ker? dah bawak prg pakar? atau daruss shifa?

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

Ibu Qistina...thanks yer dear.insyallah demi anak2 kami kuatkan hati.

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

Amiizaa2001...aunie lum sihat.masil still gitu jg.baru blik dr hospital.doakan utk aunie yer...mg aunie cpt sembuh...