Layan Cun....

Hari ni...balik dari sekolah.Abang mandi,makan dan baca iqra.
kemudian ngadap TV.
abang suh mama beli ini filem di astro first

-

-

-

-

-

-

-





Pastu,hari ni seharian abang kerja ngadap citer nih.
terkekek-kekek kita org gelak.
memang cun betul storynyer.
biarpun dah round kelima abang ngadap filem ni.abang still gak terkekek ketawa.
tak jemu lansung
macam dia ngadap hantu kak limah balik rumah.
suka betul dia.

Bila suka..hati pun senang.mama nak wat kerja pun senang.
dengan adik tak sihat.
so mama boleh bagi tumpuan sepenuhnya pada adik.

Buat abang selamat menonton.
gelak la sayang gelak selagi boleh gelak.
jangan nangis sudah.ok!

5 comments:

makdara TERdiva said...

entah bila nak tgk citer CUN ni..tsk!

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

MDT....tgk jgn tak tgk..anak saya masih tetap melayan utk hari kedua...

MommyAqil said...

TUla...tak tau bila nak tgk..mesti best kan...ni yang tak sabar nak beli cd ni..hihihi..

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

mommy aqil...beli astro first ler senang.hehehe

fieha said...

salam...
baru je pas tgk cite ni.. :)