Budak Techikkk

Alhamdulillah,lil mujahidah mama dan baba dah 10 bulan dah..Terbaru budak techik nih dah buleh jalan la...saja la tu,nak suh mama belikan kasut raya.Dari melangkah setapak....terduduk...2tapak terterap...3 tapak terlentang..kini dah pun melangkah bertapak2..subahanallah...indah sungguh ciptaNYA.penuh kertetiban...penuh keajaiban...
Tak berenti si techik nih bangun berjalan.walaupun jarak nak melangkah tu hanyalah untuk  setapak dua.Bab bangun,xpayah ceritala...teruja betul tengok adik duduk kemudian bediri.mama nih,kalau nak bangun habis benda berhampiran jadi tongkat mama.kuat sungguh kaki adik.macam main ketuk ketampi la,berdiri,duduk,bediri dan duduk lagi...
BERAT ADEQ : 7.20 kg jer...bila la nak naik betul badan adeq nih.
TINGGI ADEQ: 69cm
BMI                  : 15
Anak2 mama memang cam gini...berat tu dr lahir sampai 7bulan ok jer...masuk bab dah pandai meniti...hah!memang berat susah nak naik.apapun janji anak2 mama sht..aktif tak yah nak cakap..memang cukup aktif pun..sampai mama takleh nak lawan..
Abang dan adeq penghibur mama.gambar ni waktu teman mama berfisio baru2 ni.tengok..dlm keadaan begini..kalian tt; ceriakan hr2 mama...kalian kekuatan mama...moga anak2 mama menjadi Hamba yang taat..ummah cemerlang dunia akhirat..mama sayang anak2 mama.....


2 comments:

~MAWAR~ said...

insyaallah..amenn...semoga aunie dan annaufal mnjadi anak soleh/solehah..penyejuk hati mama dan baba..=)

ummu muhammad said...

geng muhammad boleh jalan 10bulan..boleh main perang2 nanti ;)